skönhetsateljen.blogg.se

Välkomna till min blogg! Här vill jag dela med mig av mina tankar, funderingar och vardag både som egen företagare inom skönhetsbranschen och som vanlig förvirrad kvinna. Kommer även att dela med mig av både tips ,råd och rön. ...Våga vara vacker

teeeeeeknikens värld

Publicerad 2014-09-02 21:25:50 i Allmänt,

Det här med det tekniska!!!!Vad säger man?!Hur kommer det sig att är jag en fena när det gäller medicinskt tekniskt utrustning , här finns det INGA problem med att hålla folk vid liv med avancerad utrustning .............MEEEEEEEEEN när det kommer till datorer, http, pdf, Adobe, jpg, gif............och allt vad det nu heter så har jag tummen mitt i näsan?! SERIÖST.........känner mig som en dinosaurie lost in space! HUR svårt kan det vara? Till och med min 67 åriga mor är bättre på detta..... suck!
Idag skulle jag jobba med webbshopen .......meeeeeeeeeeen det gick så där......Mina katter dansade på tangent bordet och vips hade jag plötsligt nya inställningar, inget att gråta över kan man tycka , en annan måste ringa brorsan som bor på andra sidan jordklotet för att få hjälp!
NU är allting äntligen på plats och jag är helt slut!
God natt och imorgon är en ny dag

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Virginia

Jag är leg. sjuksköterska med inriktning intensivvård och anestesi. Har jobbat inom skönhetsbranschen ett antal år bl.a som chef för akademikliniken i Malmö och mottagningen i Köpenhamn. 2013 öppnade jag min egen lilla salong. Min fina salong finns på Salong Engelbrektsgatan12, Malmö. Här jobbar jag tillsammans med två underbara frisörer, Roland som också är makeup artist, Therese som är även färgteknolog och utbildare för Matrix. Vi har även Martina hos oss som gör fransar och ser till att vi har fina naglar.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela