skönhetsateljen.blogg.se

Välkomna till min blogg! Här vill jag dela med mig av mina tankar, funderingar och vardag både som egen företagare inom skönhetsbranschen och som vanlig förvirrad kvinna. Kommer även att dela med mig av både tips ,råd och rön. ...Våga vara vacker

Måndag, måndag , mådag

Publicerad 2014-09-01 21:54:41 i Allmänt,


Här tillbringar jag mina dagar, idag ingen undantag;)
Det var dock lite tungt att ta sig hit idag......har träningsvärk DE LUX! INTE helt oväntad men ....meeen vill man vara fin såååå.........får man lida lite pin, eller?
Förutom min magnifika träningsvärk så har jag haft en jätte skön dag, många kunder men hade ändå tid till lååång lunch och en runda shopping. Nytt liv nya kläder.............hahah...........Why not?!
Träffade även fina  Marie Rosenlund som äger och designar Odahl design by sweden. Vi har ett tät samarbete och idag skulle vi bl.a planera lite inför skönhetsmässa nu i början a oktober, här kommer vi att presentera de nya  trender och nya höst och vinter kollektionen bl.a. Spännande!
John Blund kallar , god natt och sov så gott
Hasta mañana
 
 
 

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2014-09-01 22:38:47

Hej fina! Ser fram mot att följa dig här! Kram och lycka till med träningen!

Svar: tack skatt;)
Virginia

Postat av: Anonym

Publicerad 2014-09-01 22:40:01

Från Batez var det ju meningen att det skulle stå;-)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Virginia

Jag är leg. sjuksköterska med inriktning intensivvård och anestesi. Har jobbat inom skönhetsbranschen ett antal år bl.a som chef för akademikliniken i Malmö och mottagningen i Köpenhamn. 2013 öppnade jag min egen lilla salong. Min fina salong finns på Salong Engelbrektsgatan12, Malmö. Här jobbar jag tillsammans med två underbara frisörer, Roland som också är makeup artist, Therese som är även färgteknolog och utbildare för Matrix. Vi har även Martina hos oss som gör fransar och ser till att vi har fina naglar.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela