skönhetsateljen.blogg.se

Välkomna till min blogg! Här vill jag dela med mig av mina tankar, funderingar och vardag både som egen företagare inom skönhetsbranschen och som vanlig förvirrad kvinna. Kommer även att dela med mig av både tips ,råd och rön. ...Våga vara vacker

Gym och ben dag...................

Publicerad 2014-09-08 12:31:00 i Allmänt,

Ja idag var det gym dag med ben som fokus:) Till min stora glädje var min kära vän Greger också på AA Elit Fitness Gym och körde ett pass. Efter puss och kram fortsatte han med sitt , Raawa min PT och jag gick vidare. Sakta men säkert började vi köra maskinerna....Visst ser han snäll ut på bilden?.....Plötsligt så tappar jag lite kraften , ja ni vet ibland är man lite svag................så hör jag från andra sidan maskinen min kära Greger mjuka och honungslena röst...........KOM IGEN NU SLUTA SLÖA!!! Ni kan tro att fröken vaknade till liv och körde som en galning......Vågar ju inget annat! Tack Greger din fina röst kan väcka " di döa" och mina slöa muskler;)
Puss och kärlek till alla  nu ska frk göra sig i ordning inför en härlig eftermiddag på salongen..........OM jag kan gå till bilen dvs..........och gud ske lov för automatare!!!!!!!!!!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Virginia

Jag är leg. sjuksköterska med inriktning intensivvård och anestesi. Har jobbat inom skönhetsbranschen ett antal år bl.a som chef för akademikliniken i Malmö och mottagningen i Köpenhamn. 2013 öppnade jag min egen lilla salong. Min fina salong finns på Salong Engelbrektsgatan12, Malmö. Här jobbar jag tillsammans med två underbara frisörer, Roland som också är makeup artist, Therese som är även färgteknolog och utbildare för Matrix. Vi har även Martina hos oss som gör fransar och ser till att vi har fina naglar.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela