skönhetsateljen.blogg.se

Välkomna till min blogg! Här vill jag dela med mig av mina tankar, funderingar och vardag både som egen företagare inom skönhetsbranschen och som vanlig förvirrad kvinna. Kommer även att dela med mig av både tips ,råd och rön. ...Våga vara vacker

färg mina vänner FÄRG

Publicerad 2014-09-07 21:38:22 i Allmänt,


HUR glad kan man bli på en skala när man hittar stövlar i turkos?! är helt salig, älskar färg!
Att jag älskar färg är ingen hemlighet, får ofta positiva kommentarer från både mina kunder ,vänner och bekanta. Känns självklar härligt men när jag frågar varför de inte själva använder mer färg så får jag ofta till svar," nä jag passar inte i det". Brukar kunna bevisa det motsatta när jag får tillfälle att lägga makeup på dem, vilket jag gärna bjuder på, skämmer gärna bort mina kunder, vänner med extra färg och omsorg:)
Har  dessutom lyckats hitta ett professionellt svenskt makeup märke som heter Palina, de har en fantastiskt variation av ögonskuggor som man kan leka med i all oändlighet, hur kul är inte det?
Jag kommer under hösten hålla i  makeup kurser  både individuella och i grupp. Återkommer med mer info när det börjar bli aktuellt .
NU krama min fina stövlar.......må bäst
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Virginia

Jag är leg. sjuksköterska med inriktning intensivvård och anestesi. Har jobbat inom skönhetsbranschen ett antal år bl.a som chef för akademikliniken i Malmö och mottagningen i Köpenhamn. 2013 öppnade jag min egen lilla salong. Min fina salong finns på Salong Engelbrektsgatan12, Malmö. Här jobbar jag tillsammans med två underbara frisörer, Roland som också är makeup artist, Therese som är även färgteknolog och utbildare för Matrix. Vi har även Martina hos oss som gör fransar och ser till att vi har fina naglar.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela